Nog 1 nachtje...

5 januari 2010 - Maastricht, Nederland

Jawel, 't is bijna zover! Morgenmiddag zit ik al in het vliegtuig richting Calgary!

Wordt een lange, slopende, spannende dag morgen. Om 14.30 zal mijn vliegtuigje me naar Calgary brengen :) waar ik om 15.50 zal landen. Een reisje terug in de tijd dus! In Calgary is het 8 uurtjes vroeger dan hier.

Ik besef nog niet helemaal dat ik ruim 7 maanden niet in Nederland ben, en de meeste van jullie niet zal zien... maar de kriebels beginnen te komen! Vandaag een beetje stress gehad, maar alles is ingepakt en geregeld!! Ik heb nu erg veel zin in wat komen gaat (ook al ben ik een beetje nerveus...)! De ramvolle koffers, volgeladen met zo'n 45 Nederlandse kilo's (met een max. van 46 aan meeneemsels... best netjes niet?:)) staan zo goed als klaar voor vertrek. Alle kadootjes, thermo-ondergoed, dikke sokken, mutsen, kruik, etc zijn ingepakt ;) dus ik ben er klaar voor!! Vanavond nog even lekker thuis, morgen gaat het Canada-avontuur beginnen! Canada, here I come!

Ik ga proberen jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen in Canada en Zuid-Amerika daarna!

Kus Janna

1. karen je nichtje:
    Hai meis,

Ik benijd je toch wel een beetje. Heerlijk, rugzakkie op en gaan....

Heel veel lol en ik ga je lezen.

2. wilma:
    6 januari 2010
    Ja en ik zit hier te wachten op een telefoontje van jou, zodat ik naar schiphol kan glibberen om je uit te zwaaien.
    Daarna ben ik erg benieuwd naar je verhalen.
    Tot zo x Wilma
  3. Loes:
    Veel plezier! x
  4. Mieke:
    6 januari 2010
    Een heeele fijne reis toegewenst meid en ik kan niet wachten al je verhalen te lezen! Vergeet dus niet te schrijven ;), maar bovenal geniet ervan! Dikke knuffel
  5. Karen:
    Hey Janna,
    Joh, je gaat ons niet missen! Jij gaat dingen doen en zien en beleven! Wij gaan jou missen!
    Geniet ervan he!
  6. Charlotte:
    6 januari 2010
    Janna I'm so jealous!! Have LOTS of fun.
    And post some pictures please ;)
  7. Inès:
    6 januari 2010
    Oeoeoe, volgens onze klok ben je er al bijna!
  8. Jo Halfens:
    Hoi Janna,
    Wij gaan 10 april gedurende 12 weken door Italie trekken en vinden dat al lang. Jij gaat veel langer en veel verder, een ervaring waar je je hele leven plezier van zult hebben. Laat ze maar kneuteren in Nederland. Veel plezier en ik ga je avonturen meebeleven.

Jo
  9. Jim Halfens:
    7 januari 2010
    Hallo Janna, wat goed dat je de kans grijpt om de wereld te ontdekken! Ik wens je prachtige maanden toe en geniet er vooral van! Ik ge je volgen op de website en ben benieuwd. Groetjes, Jim
  10. desiree en de kids:
    hallo janna
    veel plezier op dit avontuur
    ben er zeker van dat je er zult van genieten dus
    tot over 6 maanden dan zien we je graag terug
    gr desiree rusell djemel en logan
  11. martha moonen:
    Hallo Janna,
    Ik wil je nog even vertellen dat je gisteren veel geluk hebt gehad: een half uur na je vertrek lag Schiphol plat, tgv de sneeuw!!. Verder ben ik benieuwd naar je eerste indrukken. Veel liefs.
  12. Eva:
    7 januari 2010
    Hey Janna, ik had je nog geprobeerd te bellen via skype maar je was niet online. Hoe is het daar nu, heb je een leuk kamergenootje? En heb je een leuke kamer? Je zal nu wel je introductie hebben, dus heel veel plezier en laat ze daar in Canada maar zien hoe lief jij bent:) dikke kus en veel liefs van je allerliefste zusje(A)
  13. Yvonne Halfens:
    Ha Janna
    Geweldig dat je dit doet, groot gelijk. Ga je verhalen lezen en zo een beetje meegenieten.
    Veel plezier in het koude Canada (hier vriest het trouwens ook 12 graden!)
  14. Michelle:
    Heeey Janskie!
    Wat leuk! Nu kan ik een keer een berichtje bij jou plaatsten, na al jouw berichtjes 2 jaar terug bij mij :D
    Hoe gaat het? Ben je goed aangekomen? Wanneer ga je je eerste berichtje plaatsen vanuit Canada? Ik ben benieuwd :D!
    Tot horens, heel veel succes en plezier. Kus van Mich
  15. Marloes:
    Hee Janna!

Hoe is het daar?? Goede reis gehad?
    Wij willen een verhaaltje haha:D
  16. Emmy Halfens:
    Hallo Janna,

Super stoere vrouw !!!
    Jij gaat " de wereld " ontdekken,GEWELDIG !!!
    GENIET ervan en wens je 'n MOOIE tijd !

Emmy
  17. Judith:
    10 januari 2010
    DARLING! hoe gaat ie? wat zijn je eerste indrukken? en zijn je tenen al bevroren? of is het wel te doen? hoop dat alles goed gaat en dan je al some friends hebt gemaakt! veel plezier schat! maak er wat moois van! ciao bella! KUS! juud
  18. Sarah:
    13 januari 2010
    He jantje!!

Is het leuk daar? Miss je jouw allerliefste zusje (ik dus) niet!!? En vinden de mensen daar je allemaal lief?

Heel veel plezier!!

Kusje van zusje
  19. laura:
    15 januari 2010
    dag janna

hoe is het daar?? het ziet er allemaal heel koud uit ;)brrr...

ik zal je missen!! leuke tijd daar in canada en we houden contact <3
    xx laura xx